Jakość czy ilość? – Co dziś bardziej się opłaca?

catering_banner

Ludzie dzielą się na dwie grupy:

- tych, którzy lubią mieć dużo

- tych, którzy wolą mieć mniej, ale za to lepszej jakości.

Będąc producentem można się naprawdę sporo nagłowić, na którą grupę odbiorców ukierunkować naszą działalność. Wydawać by się mogło, iż w branży gastronomicznej nie stanowi to dużego problemu, ale jednak ten dylemat istnieje. Co zatem powinniśmy zrobić?

Po pierwsze odpowiednio zbadać rynek. Sprawdzić, jakiej usługi ludzie obecnie potrzebują, a na jaką jest już przesyt. Być może w naszym mieście jest już sporo dobrych, drogich restauracji, a ludzie tęsknią za tanimi obiadkami z baru mlecznego. Wtedy ukierunkowujemy swoją działalność na duże porcje w przystępnej cenie. Oczywiście nie możemy również zapominać o jakości. Nawet najtańsza oferta nie będzie cieszyła się powodzeniem, jeśli nie będzie co najmniej zjadliwa. Otwierając zaś restaurację na wysokim poziomie, musimy nastawić się na bezwzględnie perfekcyjną jakość potraw oraz znakomitą obsługę. Tylko w takim wypadku możemy spodziewać się, iż nasz biznes osiągnie sukces.

Jak więc widać, nie należy nastawiać się negatywnie na żadną z możliwości. Chłonny rynek przyjmie wszystko, na co akuratnie istnieje zapotrzebowanie. Niezależnie od tego, którą z nich wybierzemy, powinniśmy podejść do tego profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem.