Dobra reklama a zaufanie klienta – czy idą w parze?

Wszyscy dobrze wiemy, że zdobyć zaufanie klienta nie jest łatwo, ale stracić je można bardzo szybko. Dlatego też uciekamy się do przeróżnych metod, aby to zaufanie zdobyć.

Jak to mówią – „reklama dźwignią handlu”, ale czy zawsze nam pomoże? Z pewnością dobrze zorganizowana kampania reklamowa sprawi, iż więcej osób o nas usłyszy.. Nie oznacza to jednak, iż natychmiastowo wzrośnie zaufanie potencjalnych klientów do naszego produktu czy też usługi. Takie zaufanie buduje się miesiącami, a niekiedy i latami. Warto więc konsekwentnie dbać o swoich klientów, abyśmy cieszyli się ich niesłabnącym zaufaniem przez długi, długi czas. Akcje promocyjne, obecność w portalach społecznościowych, a także udział w kampaniach społecznościowych z pewnością sprawią, iż stajemy się bardziej wiarygodni. Nie powinniśmy więc z tego rezygnować. Doskonałym przykładem może być MacDonald’s, który posiada ogromne rzesze swoich klientów, jest marką znaną i obecną na rynku już bardzo długo, mimo iż każdy uważnie słucha opinii na jego temat . Nawet mała wzmianka, iż coś jest nie takie, jakie być powinno sprawia, że nasze zaufanie ucieka bezpowrotnie.

Dbajmy więc o dobrą opinie, dbając o klientów przede wszystkim. W ten sposób zdobędziemy ich zaufanie, a zaufanie w dzisiejszym świecie to jest coś, o co naprawdę bardzo trudno.