Gastronomia w portalach społecznościowych

Portale społecznościowe nie są obce chyba nikomu z nas. Lubimy je, często z nich korzystamy i za ich pomocą komunikujemy się ze znajomymi. Coraz częściej jednak spotykamy się tam z profilami firmowymi.

W dobie Facebooka, Twittera czy Pinteresta nie wyobrażamy sobie życia bez nich. Portale te zadomowiły się u nas nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Już prawie każda, szanująca się firma ma swój profil na Facebooku. Sprawdza się to także, w przypadku firm gastronomicznych, restauracji, cateringów itd. Za pomocą portalu, komunikujemy się ze swoimi odbiorcami, poznajemy ich zdanie na nasz temat, rozmawiamy o ważnych wydarzeniach. Jednym słowem możemy się do nich maksymalnie zbliżyć, a co za tym idzie, sprawić, iż zwiększy się ich przywiązanie do naszej marki. Dzisiaj życie młodych ludzi w większości toczy się w Internecie. Aby się z nimi skomunikować, musimy także się tam znaleźć. Portale społecznościowe nam to znakomicie ułatwiają. No bo jakże nie doceniać faktu, iż jakaś młoda osóbka wspomni na swoim profilu, że odwiedziła taką i taką restaurację, a ogromne grono jej znajomych będzie chciało sprawdzić, o czym ona mówi.

Życie w portalach społecznościowych toczy się szybko i nie ma zbyt dużo czasu na tkliwe sentymenty. Aby zaistnieć, musisz się przebić, ale jak już Cię zauważą to istnieje duże prawdopodobieństwo, że prędko nie zapomną.